Uslovi Korišćenja

Opšti uslovi

Nakon što ste izvršili narudžbinu putem našeg sajta, naš tim će vas kontaktirati telefonom kako bismo vam potvrdili sve bitne informacije o dostupnosti proizvoda, isporuci i načinu plaćanja koje ste izabrali tokom naručivanja. Važno je napomenuti da nakon što potvrdite svoju narudžbinu, nije moguće otkazati.

Naša obaveza je da naručene proizvode isporučimo u ispravnom stanju i unutar predviđenog roka. Isporuka se vrši na adresu koju ste naveli prilikom naručivanja, a ne nužno direktno na vaša vrata.

U slučaju bilo kakvih promena u vezi sa isporukom ili drugim informacijama, obavestićemo vas prilikom telefonske potvrde narudžbine. Takođe, ukoliko dođe do neusklađenosti cena isporuke sa cenama kurirske službe navedenim na našem sajtu, bićete obavešteni tokom telefonske potvrde narudžbine.

Vaša udobnost i zadovoljstvo su nam važni, i trudimo se da vam pružimo najbolje iskustvo prilikom naručivanja i isporuke proizvoda. Hvala vam što ste odabrali ProSport.

Osnovni podaci o firmi

SAMOSTALNA ZANATSKA TRGOVINSKA RADNJA
ALARMNI SISTEMI I AUDIO OPREMA ZA MOTORNA VOZILA
naziv: VITEZ
adresa: 11273 BATAJNICA, NOVOSADSKA 51
telefon:
(011) 8486-820
mobilni telefon: 065 8486-820
E-mail: info@vitez.rs
PIB: 100201078
Matični broj: 56928910

Dostava robe i eventualna ograničenja

Za sve proizvode poručene putem interneta u vrednosti preko 10000 RSD i težine manje od 100 kg, omogućili smo besplatnu dostavu na vašu kućnu adresu širom Srbije!

Prilikom online kupovine, jednostavno unesite svoju željenu adresu, i naša internet prodavnica će organizovati dostavu proizvoda direktno do vas.

Molimo, imajte na umu da se uslovi dostave primenjuju isključivo na nove proizvode i na pošiljke čija težina ne prelazi 100 kg. Za bilo kakva dodatna pitanja ili informacije, slobodno nas kontaktirajte.

Cene i lager

Sve cene na ovom sajtu su izražene u dinarima i uključuju PDV. Važno je napomenuti da Vitez ne može garantovati da su sve informacije i fotografije artikala na ovom sajtu u potpunosti tačne.
Svi artikli prikazani na ovom sajtu su deo naše ponude, ali to ne znači da su svi uvek dostupni na našem lageru. Trenutnu raspoloživost možete proveriti pozivajući telefon neke od naših prodavnica.

Zaštita privatnosti

Vitez se obavezuju na očuvanje privatnosti vaših ličnih podataka, koje ćemo koristiti isključivo u svrhu omogućavanja vaše kupovine na našem web sajtu. Svi posetioci koji su se prijavili za primanje newsletter-a imaju mogućnost da se odjave sa liste za primanje u svakom newsletter-u koji dobiju putem svoje email adrese.
Svi podaci o potrošačima i posetiocima strogo se čuvaju i pristup njima imaju samo zaposleni u kompaniji Vitez. Svi zaposleni u našoj kompaniji su odgovorni za poštovanje principa zaštite privatnosti.
Ova politika zaštite privatnosti osigurava vaše lične podatke i garantuje da će se koristiti samo u svrhu koju ste odabrali. Vaša privatnost je važna, i Vitez preduzima sve neophodne korake kako bi je zaštitio.

Saobraznost

Vitez preuzima odgovornost za nesaobraznost robe (u skladu sa ugovorom) koja se pojavi u roku od 2 godine od dana kada rizik prelazi na potrošača. Ako se nesaobraznost pojavi u roku od 6 meseci od dana kada rizik prelazi na potrošača, pretpostavlja se da je nesaobraznost postojala u trenutku kada je rizik prešao na potrošača.
Vitez se obavezuje da isporuči robu koja je u skladu sa ugovorom. Takođe, Vitez je odgovoran za nesaobraznost koja može nastati zbog nepravilnog pakovanja, nepravilne instalacije ili montaže izvršene od strane Vitez-a ili lica pod njihovim nadzorom. Takođe, ako nepravilna instalacija ili montaža proizvoda proizlazi iz nedostataka u uputstvu koje je dostavljeno potrošaču radi samostalne instalacije ili montaže, takođe se smatra nesaobraznošću.
U slučaju da isporučena roba nije u skladu sa ugovorom, potrošač ima pravo da kontaktira Vitez i obavesti ih o nesaobraznosti. Tada potrošač ima pravo da zahteva otklanjanje nesaobraznosti bez dodatnih troškova, putem popravke, zamene ili da traži odgovarajuće umanjenje cene, ili da raskine ugovor u vezi sa tom robom. Ako se isti ili drugi nedostatak saobraznosti pojavi nakon prvog pokušaja popravke, potrošač ima pravo na zamenu, odgovarajuće umanjenje cene ili raskid ugovora, uz izričitu saglasnost potrošača.
U slučaju reklamacije zbog nesaobraznosti, Vitez će snositi troškove povratka robe. Isporuka robe obavlja se putem kurirske službe sa kojom Vitez ima ugovorenu saradnju za isporuku naručenih proizvoda.

Garancija

Garancija je obećanje davaoca u vezi sa proizvodom, obavezno pravno i podložno uslovima navedenim u garantnom dokumentu.
Ovaj dokument, bilo u pisanom ili elektronskom obliku, jasno i lako razumljivo, mora sadržati:

  • Ime i adrese davaoca garancije i trgovca.
  • Datum prodaje proizvoda potrošaču.
  • Detalje koji identifikuju proizvod (model, tip, serijski broj).
  • Trajanje garantnog roka i geografsku pokrivenost garancije.
  • Informacije o sadržini garancije, uslovima i procesu ostvarivanja prava iz garancije.

Važno je napomenuti da garancija ne umanjuje niti utiče na prava potrošača u vezi sa usaglašenošću proizvoda sa ugovorom. Prilikom zaključenja ugovora o prodaji i promociji proizvoda, trgovac je obavezan da se suzdrži od upotrebe izraza ‘garancija’ i srodnih izraza, osim ako ugovor o prodaji ne pruža potrošaču dodatna prava u odnosu na zakonsku odgovornost trgovca za nesaobraznost proizvoda ugovoru.

Pravo potrošača na odustanak od ugovora

Potrošač ima pravo da odustane od ugovora sklopljenog na daljinu ili van poslovnih prostorija u roku od 14 dana, bez obaveze da navede razlog za to. Ovih 14 dana se računa od trenutka kada roba stigne u posed potrošača ili trećeg lica koje je potrošač odredio, a koje nije prevoznik. U slučaju narudžbe koja obuhvata više proizvoda, isporučenih u različitim datumima, rok za odustajanje od ugovora počinje teći kada poslednji naručeni proizvod stigne u posed potrošača ili trećeg lica koje je odredio, a koje nije prevoznik.

Potrošač može ostvariti pravo na odustanak od ugovora popunjavanjem ‘Obrazca za odustanak’. Ovaj obrazac stupa na pravno dejstvo od dana kada je popunjen i poslat trgovcu. U slučaju da potrošač odustane od narudžbe i raskine ugovor sklopljen na daljinu, snosiće troškove povratka robe, bilo lično ili posredstvom kurirske službe.

Povraćaj sredstava

U slučaju vraćanja proizvoda i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio putem platnih kartica ili je koristio plaćanje pouzećem kurirskoj službi, bilo da se radi o delimičnom ili potpunom povraćaju, bez obzira na razlog vraćanja, knjizarica.rs je obavezna da izvrši povraćaj sredstava isključivo putem metoda plaćanja VISA, EC/MC i Maestro. To znači da će banka na zahtev prodavca izvršiti povraćaj sredstava na korisnikov račun kartice.

Za sve online narudžbe

Trošak dostave će se primenjivati prema aktuelnom cenovniku kurirske službe City Express. Plaćanje ovih troškova vrši se direktno kuriru. Za detalje o cenama dostave, molimo posetite link za cenovnik City Express kurirske službe.”

Izjava o konverziji

Sva plaćanja će se obavljati u lokalnoj valuti Republike Srbije – dinar (RSD).
Za prikaz informativnih cena u drugim valutama, koristićemo srednji kurs Narodne Banke Srbije. Iznos koji će biti naplaćen na Vašoj platnoj kartici biće konvertovan u Vašu lokalnu valutu prema kursu koji primenjuju kartičarske organizacije, a koji nam u trenutku transakcije nije unapred poznat. Usled ove konverzije, postoji mogućnost manjeg odstupanja od originalne cene navedene na našem sajtu. Zahvaljujemo na Vašem razumevanju.

Pravo na odustanak od ugovora

Potrošači, po pravilu, imaju pravo da odustanu od ugovora o kupoprodaji koje zaključe na daljinu ili izvan poslovnih prostorija trgovca. Ugovori na daljinu su oni ugovori koje potrošači zaključuju posredstvom nekog od sredstava komunikacije (npr. kupovina preko interneta, putem telefona), pod uslovom da prodavac na taj način vrši organizovanu prodaju ili pružanje usluga.

Potrošač može da odustane od ugovora zaključenog na daljinu ili izvan poslovnih prostorija prodavca u roku od 14 dana od dana isporuke robe, odnosno zaključenja ugovora o pružanju usluga.

 Zaštita privatnosti korisnika

U ime Vitez-a obavezujemo se da ćemo čuvati privatnost svih naših kupaca. Prikupljamo samo neophodne, osnovne podatke o kupcima/ korisnicima i podatke neophodne za poslovanje i informisanje korisnika u skladu sa dobrim poslovnim običajima i u cilju pružanja kvalitetne usluge. Dajemo kupcima mogućnost izbora uključujući mogućnost odluke da li žele ili ne da se izbrišu sa mailing lista koje se koriste za marketinške kampanje. Svi podaci o korisnicima/kupcima se strogo čuvaju i dostupni su samo zaposlenima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi zaposleni u Vitez- u (i poslovni partneri) odgovorni su za poštovanje načela zaštite privatnosti.

Zaštita poverljivih podataka o transakciji

Kako bismo osigurali visok nivo sigurnosti prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, koristimo najsavremenije tehnologije i procese. Sve poverljive informacije, uključujući podatke o platnoj kartici, se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi. Ovaj proces koristi SSL (Secure Sockets Layer) protokol i PKI (Public Key Infrastructure) sistem koji su trenutno među najnaprednijim kriptografskim tehnologijama.
Važno je napomenuti da Banca Intesa ad Beograd, naš procesor platnih kartica, garantuje sigurnost vaših podataka tokom celog procesa kupovine. Svi podaci o platnoj kartici ostaju potpuno nedostupni našem sistemu tokom čitavog procesa. To znači da niti jednog trenutka nemamo pristup ili mogućnost skladištenja vaših poverljivih informacija o platnoj kartici.
Vaša bezbednost nam je od najveće važnosti, i možete biti sigurni da se svi koraci preduzimaju kako bi se osiguralo da vaši poverljivi podaci o transakciji budu zaštićeni na najvišem nivou.

Hvala na poverenju