Često postavljana pitanja
Vreme dostave može varirati u zavisnosti od lokacije i kurirske službe koju koristimo. Obično se dostava vrši u roku od 3 do 7 radnih dana od datuma porudžbine. Molimo vas da imate na umu da mogu postojati izuzeci u slučaju vikenda, praznika ili nekih nepredviđenih okolnosti koje mogu uticati na vreme dostave. Za preciznije informacije, uvek možete kontaktirati našu službu za korisnike.
Nakon što izvršite porudžbinu, prvo što sledi jeste potvrda vaše porudžbine. Odmah nakon toga, naš tim će početi procesiranje vaše porudžbine. Vaši proizvodi će biti pripremljeni za dostavu, a zatim će biti prosleđeni kurirskoj službi. Nakon što vaša porudžbina bude predana kuriru, dobićete informacije o praćenju kako biste mogli pratiti status isporuke. Ukoliko imate bilo kakva dodatna pitanja ili nedoumice tokom ovog procesa, naša služba za korisnike će biti tu da vam pomogne.
Da, naravno. Svaka porudžbina dolazi sa računom koji će biti priložen uz vaše proizvode ili će biti poslat elektronski na email koji ste naveli prilikom poručivanja. Račun će sadržati detalje o kupljenim proizvodima, ceni, troškovima dostave (ako postoje), kao i sve druge relevantne informacije. Ukoliko imate bilo kakvih pitanja u vezi sa računom ili želite dodatne informacije, slobodno nas kontaktirajte.
Da, povraćaj novca je moguć u određenim situacijama. Ukoliko niste zadovoljni sa svojom porudžbinom iz bilo kog razloga, možete zatražiti povraćaj novca. Važno je napomenuti da postoji određeni rok u kojem je moguće zatražiti povraćaj novca od datuma prijema porudžbine. Molimo vas da se obratite našoj službi za korisnike kako biste saznali više detalja o našoj politici povraćaja novca i kako biste podneli zahtev za povraćaj novca. Naš cilj je da osiguramo zadovoljstvo naših kupaca, pa ćemo učiniti sve što je potrebno da rešimo vaše eventualne probleme.
Troškovi dostave za porudžbine iz naše online prodavnice variraju u zavisnosti od nekoliko faktora, kao što su težina paketa, udaljenost destinacije dostave i izabrana kurirska služba. Obično se troškovi dostave izračunavaju automatski prilikom procesa poručivanja, a tačan iznos će biti prikazan pre nego što potvrdite porudžbinu. Ponekad nudimo i besplatnu dostavu za određene proizvode ili u određenim situacijama, što će biti jasno naznačeno prilikom poručivanja. Za preciznije informacije o troškovima dostave, preporučujemo da pogledate našu stranicu sa informacijama o dostavi ili se obratite našoj službi za korisnike.
„Praćenje paketa“ omogućava vam da pratite status vaše porudžbine od trenutka kada je predana kurirskoj službi do trenutka isporuke na vašu adresu. Kada porudžbina bude prosleđena kuriru, dobićete broj za praćenje koji možete koristiti da biste pratili lokaciju vašeg paketa u realnom vremenu. Ovo vam omogućava da budete informisani o tome gde se vaša porudžbina nalazi i kada možete očekivati da je primite. Naš cilj je da vam omogućimo što jednostavnije iskustvo online kupovine, a praćenje paketa je deo toga, pružajući vam transparentnost i sigurnost tokom procesa dostave.
Da, u većini slučajeva možete promeniti ili otkazati svoju porudžbinu pre nego što bude poslata. Međutim, važno je da to učinite što je pre moguće nakon što ste izvršili porudžbinu, jer nakon što porudžbina bude prosleđena kurirskoj službi, promena ili otkazivanje može biti ograničeno ili nemoguće.
Ako želite promeniti ili otkazati porudžbinu, preporučujemo da odmah kontaktirate našu službu za korisnike i pružite detalje o svojoj porudžbini. Naš tim će učiniti sve što je moguće da zadovolji vaše zahteve, u skladu sa našim politikama promene ili otkazivanja porudžbine.